Hocam merhaba
Esasında bu tür tarz konuları çok fazla duymaya başladık , evin size verdiği enerji sizi rahatsız ediyor anladığım kadarıyla
evi uygun fiyata aldığınızı söylemişsiniz bir inşaat firmasından mı aldınız yoksa şahıstan mı aldınız benim söyleyeceklerim sadece kendi düşüncelerim yanlış anlaşılma olmasını istemiyorum eğer şahıstan aldıysanız haciz davası vs olabilir satın aldığınız kişi ahhh etmiş olabilir(bu konulara inanır mısınız bilmem ) size naçizane önerim evi sirkeli suyla her gün temizleyin , kuran okumasını biliyorsanız evde her gün akşam kuran okuyun özellikle perşembe gecesi ve cuma akşamı , eve girerken anahtarı kapı kilidine takıp çıkarırken bile besmele ile girip çıkmanızı tavsiye edebilirim ayrıca her odada mutlaka ada çayı yakın bu dediklerimle içinizdeki enerji düzeltmezse
evinizi kiraya verip kira parasıyla başka bir eve taşının borcu bitince de satıp yeni bir ev için plan yapmanızı önerebilirim