sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ertelemeden psikiyatriste gidin. Gitmezseniz anksiyete içinizde büyür büyür ve daha başka sıkıntılar çıkarır.
1 kere gittim antideprasan verdiler.

aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genç yaşta mı aldınız? Kötü gözler üstünüzde olabilir. İlk zaman bende bu çok yoğun oldu sonra geçti. Eğer artarak devam ediyorsa evi satın ve kiraya gidin ama düzeleceğini pek sanmıyorum.
Evet genç yaşta aldım. Yeni evliydim 2. seneye doğru aldım.Bnde öyle düşünüyorum sanırım kiraya vermek en mantıklısı ama.Çıkacağım ev ne kadar iyi gelcek.gerçekten soru işaretleri beni yıldırıyor.