ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kere gittim antideprasan verdiler.


Evet genç yaşta aldım. Yeni evliydim 2. seneye doğru aldım.Bnde öyle düşünüyorum sanırım kiraya vermek en mantıklısı ama.Çıkacağım ev ne kadar iyi gelcek.gerçekten soru işaretleri beni yıldırıyor.
Hocam eve alışmak için çaba gösterin mevlüd okutun. İmkanınız varsa evi boyatın. Eşyalarınızın yerini değiştirin.