Hocam 1 sene iyi bile dayanmışsın, bende senin gibiyim evde takılmayı severim ha işimiz gereği zaten pc başındayız tüm gün..
Seni anlıyorum evin enerjisimi dersin kasvetimi dersin pek bir kelime bulunmuyor ama bundan 1 önceki oturduğum yerde bende böyle idim.
Diken üstündeydim nedensiz bi şekilde ruhum daralıyordu.. 1 sene dolduğu gibi taşındım ordan dünya warmış dedim!
senin yapıcağın iş belli evini kiraya verip kiraya çıkıcaksın, orayıdamı beğenmedin yine taşıncaksın abartısız diyorum.
yahu bi insan evinden mutlu olamıcaksa nerde olabilirki daha ? emin ol kimi girdiğin evde deriz ya hani 40 yıldır seni tanıyo gibiyim hah işte o bulduğun evdede böyle hissetmen lazım.
Allah yardımcın olsun.
Ev aldıktan sonra yaşadığım problem...
104
●2.970
- 11-10-2020, 22:00:47Hocam konuyu dikkatle okudum bir çok arkadaş cinden musallattan büyüden bahsetmiş yoktur demiyorum öyle bir şey ama lütfen bu konularda hassas olun bu konularda insanları kandıran o kadar şarlatan var ki kul çaresiz kalınca dini duygularını sömürüp size büyü yapılmış evde cin var gibi sözlerle bir çok kişi dolandırılmakta lütfen dikkat edin ilk önce iyi bir psikiyatrist bulun ve bu durumu eşinizden saklamayın bir şey içimize atıldıkça büyür eşiniz sizin yol arkadaşınız her şeyi ona anlatın beraber karar verin ne yapacağınıza lütfen gelişmelerden bizi de haberdar edin..
- 12-10-2020, 07:29:32Hocam eski kirada oturdugum yetle görüştük. Kiracilar ev almis cikiyormus. Direk ben geliyorum cikar cikmaz haber verin dedim. Eski huzur buldugum yere gidecegim...Blackstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ev cok buyuk degil ve sifir tadilat gerektiren biyer yok. Ha yinede yaptim eve dolap yaptirdim bos yerlere esyalar ortada durmasin diye cokta guzel oldu. Ama en iyisi cikmak olucak bu evden.bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu konudq kimseye prim vermem. Kendi capimda tanidiklarim var onlarla görüşüyorum bu konuyu. İlerleyen zamanlarda konuylaYatayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
care olarakta uzatmadan evren çıkmaya karar verdik onun uzerinde yogunlastik. - 12-10-2020, 09:47:45hocam insanlar genelde bir evi alıp ufak tefek şeyleri gözüne battığında o kadar yıl birikim yaptım aldım, artık ömür boyu burada yaşayacağım, burada öleceğim tarzında düşüncelere giriyor. Onun yerine bunun geçiş süreci olduğunu düşünün, evet burayı aldım ancak yarın öbür gün biraz daha birikim yapıp daha güzel bir ev alırım tarzında. Neticede ev dediğiniz olay aldığınız 4 duvar değil içerisinde yaşadığınız aile bireyleri, bunu düşünün çok takılmayın. İlerleyen zamanda biraz birikim yapıp, fırsatını bulduğunda değiştirirsiniz.
- 12-10-2020, 09:51:57Hocam bunu çok düşündüm. Yatırım olarak görüp daha iyisini alabileceğim günü hayal ettim. Ama sanırım 11 aydır ne yaptıysam beceremedim. Bu yüzden pes ettim artık.technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 09:53:18o halde yapacak bir şey yok hocam. nasıl mutlu olacağınıza inanıyorsanız onu yapın zira huzur ve sağlıktan kıymetli bir şey yok.ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 09:59:47Aynen öyle hocam bu yüzden kesin karar verildi. Hayırlısı olsun hakkımızda.technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır ilk sahibi benim. Müteahhitten satın aldım.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-10-2020, 10:04:26Evi satmadan farklı bi eve kiraya çık hocam , evi dene baktın o evde huzurn var orayı satarsın baska yerden alırsın