technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o halde yapacak bir şey yok hocam. nasıl mutlu olacağınıza inanıyorsanız onu yapın zira huzur ve sağlıktan kıymetli bir şey yok.
Aynen öyle hocam bu yüzden kesin karar verildi. Hayırlısı olsun hakkımızda.

mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evi satın adlığınız kişi kim? 2. sahibi mi yoksa ilk sahibi mi?
Hayır ilk sahibi benim. Müteahhitten satın aldım.