Hocam 1 sene iyi bile dayanmışsın, bende senin gibiyim evde takılmayı severim ha işimiz gereği zaten pc başındayız tüm gün..
Seni anlıyorum evin enerjisimi dersin kasvetimi dersin pek bir kelime bulunmuyor ama bundan 1 önceki oturduğum yerde bende böyle idim.
Diken üstündeydim nedensiz bi şekilde ruhum daralıyordu.. 1 sene dolduğu gibi taşındım ordan dünya warmış dedim!
senin yapıcağın iş belli evini kiraya verip kiraya çıkıcaksın, orayıdamı beğenmedin yine taşıncaksın abartısız diyorum.
yahu bi insan evinden mutlu olamıcaksa nerde olabilirki daha ? emin ol kimi girdiğin evde deriz ya hani 40 yıldır seni tanıyo gibiyim hah işte o bulduğun evdede böyle hissetmen lazım.
Allah yardımcın olsun.