ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunu çok düşündüm. Yatırım olarak görüp daha iyisini alabileceğim günü hayal ettim. Ama sanırım 11 aydır ne yaptıysam beceremedim. Bu yüzden pes ettim artık.
o halde yapacak bir şey yok hocam. nasıl mutlu olacağınıza inanıyorsanız onu yapın zira huzur ve sağlıktan kıymetli bir şey yok.