hocam insanlar genelde bir evi alıp ufak tefek şeyleri gözüne battığında o kadar yıl birikim yaptım aldım, artık ömür boyu burada yaşayacağım, burada öleceğim tarzında düşüncelere giriyor. Onun yerine bunun geçiş süreci olduğunu düşünün, evet burayı aldım ancak yarın öbür gün biraz daha birikim yapıp daha güzel bir ev alırım tarzında. Neticede ev dediğiniz olay aldığınız 4 duvar değil içerisinde yaşadığınız aile bireyleri, bunu düşünün çok takılmayın. İlerleyen zamanda biraz birikim yapıp, fırsatını bulduğunda değiştirirsiniz.