Büyü vs hikaye, masaldır. Adaptasyon problemi vardır alışırsınız
Ben biraz bu konuya inaniyorum hocam. Arastirmaya basladim.
Daha önce bir çok kiralık dairede oturdum fakat hiçbirisi şu an oturduğum dairedeki gibi kendimi mutlu ve rahat hissettirmedi. Sadece ev değil evin çevreside çok önemli. Her evin atmosferi farklıdır ve o atmosferin içerisinde yaşarsınız. Kiralık daire ararken bir çok evde geziyorum girdiğim her daire insanı istemesede kendini atmosferi içerisine alıyor. Fiyatı uygun ama bir çok daire buldum ama şu an bulunduğum daireyi kiralarken eve adımımı atar atmaz hemen tutuyorum dedim. Eğer yeni bir eve taşınma gibi bir durumunuz yoksa evin eşyalarını değiştirmek bunada gücünüz yetmiyorsa odalarınızı veya eşyalarınızın yerini değiştirmenizi öneririm.
Hocam eşyalarla ilgili skntim yok ben evi degistirmeye karar verdim. Kiraya verip kendim kiraya cikacagim.
Evde huzur bulamıyorsan biran önce evi kiraya verip farklı bir eve taşınmayı düşünebilirsin. Bu tarz durumlar olabiliyor. Ev bazen çok güzel gibi görünse de huzursuzluk yaşayabiliyor.
Aynisini yapacagim hocam. Buna karar verdim zaten.
Bende kısa süre önce ev aldım. Eşim ve ailem çok beğendi fakat ben bizim evin balkonu olsun ve cafe tarzı yerler canlı olduğu için araba sesi olmadığı için seviyorum balkonu geniş özellikle sigara içerken güzel bir yer oturup uzanıyorum.
Evi kiraya verdim kendi yerimden çıkmadım taşınmadım yani oranın sadece balkonu biraz küçüktü yapı olarak aynı bizimkilere de şimdi taşınma masrafı vs tantanayla uğraşamam dedim taşınmadık
Aynisini yapmadigima cok pismanim keske hic kirada oturdugum yerden cikmasaydim orada boyle bi sorunum yoktu..
Belki de, eğitim, iş, eş, çocuk derken, bir ev almak kalmıştı, onu da alınca amaçsız kaldınız, yani, hayat böyle mi gidecek endişesi var mı? Sadece yeni evinizde rahatsızsanız çözüm zaten belli, ilk fırsatta taşınmaya bakarsınız, geçici bir durum olarak düşünün, fazla takılmayın...
Yapamiyorum hocam evi degistiriyoruz.
Güzel hocam rahatsız etmek istemem ama bizim karşı dairede cinayet oldu kapı komşum yeğenini öldürdü neden net olarak bilinmiyor 10 gün oldu olmadı evi sattılar eve gelenlerle diyaloğum yok ancak bu tazı enerji problemleri olabilir yani Allah kolaylık versin ama psikolojinizi kaybetmenizi istemem evi kiraya verme durumu varsa evi değişin ne kadar zor olursa olsun bir yol bulup o evi kiraya vererek bir süre böyle idare edin sonra evi satıp farklı bir eve geçin hocam tam geniş bilmiyorum durumları ama sanki bunun dışında yapacak bir şey yok çünkü o evde rahat yaşamanız kısa vadede pek mümkün değil gibi.
Oyle yapacagim hocam iyiye gitmiyorum. Bu yuzden evi kiraya verecegim. Kendimde kiraya cikiyorum. Ev aramaya basladim
Tesadüf mü bilemiyorum ama aynısı bende de var. Şuan bulundugum eve taşınana kadar herşey yolunda gidiyordu ama bu eve geçtiğimden beri hiç bir işim rast gitmiyor arabamı bile satmak zorunda kaldım. Maddi manevi herşey ters gidiyor bir açıklaması var mıdır acaba bilemiyorum. (Yaşantım tamamen aynı çevrem vs ama herşey ters gidiyor anlayamıyorum)
Hocam ben dayanamadim artik evi kiraya veriyorum kendimde kiraya cikiyorum.
Selamlar hocam
Benim amcamgilin evi de böyle. Eve girince benim hiçbir şey yapasım gelmiyor. Uykum geliyor.
Amcam da böyle. Hadi şunu yapalım diyorum. Boşver diyor. Üşengeç yani. Yemek yedikten sonra uyku bastırıyor.
Sabah, öğlen ve akşam uyumak istiyor.
Umarım en kısa sürede çözersiniz.
Cozecegim hocam insallah.
Gerçekten masal mı, teşekkür ederim beni aydınlattın kardeş.
Bende yıllardır Kuran'ın gerçek olduğunu sanıyordum.
Ne aptalmışım, tüh.
Darısı diğer müslüman arkadaşların başına, bizim için küçük ama insanlık için büyük bir adım.
Felak, 113/1-5:
"De ki: Yarattığı şeylerin kötülüğünden, karanlığı çöktüğü zaman gecenin kötülüğünden, düğümlere üfleyenlerin kötülüğünden, haset ettiği zaman hasetçinin kötülüğünden, sabah aydınlığının Rabbine sığınırım.
Evler içinde yaşayan insanların enerjileri ile beslenir ve siz evi almadan önce ki sahipleri veya kiracılarının enerjileri muhtemelen kötüydü ve bu da dolaysıyla sizin enerjinizin düşük olmasından kaynaklı rahatsız ediyor.Yapmanız gereken şey evi şifalandırmak.Aynı olay benim arkadaşımın başına geldi hayattan soğudu bir süre sonra ailesi ile arası açılmaya başladı.Bunun üzerine evde şifalandırma amacıyla düzenli olarak adaçayı ve üzerlik tohumunu yakarak iyi niyet ve pozitif enerji,düşünce ile evini şifalandırdı.Şimdi çok şükür sıkıntı yaşamıyor.
Bunların yanında evinizde sizi rahatlatacak içsel olarak huzur verecek size özgü şeyleri yerleştirin.Mutlaka sizden öncekilerin bıraktığı negatif enerjiden kurtulmanız gerekiyor.Şayet ev içinde sizden öncekilerin kullandığı herhangi bir nesne varsa ondan kurtulmayı deneyin.Umarım en kısa sürede şifalanırsınız.
Hocam eve ciktiktan sonra babamla aram bozuldu. Kactir abimle kavga ettim simdi babam benimle konuşmuyor. Artik dayanamiyorum ve cikacagim
Eğer söylediklerinde ciddi isen sat gitsin evi. Paranı da altına yatırıp yeni ev bulana kadar huzurlu olacağını düşündüğün bir yere taşın. Mutlu olmanızı istemeyen, şüphelendiğin kişiler varsa da görüşmeyi tamamen kes (akraba da olsa). Sadece tavsiyedir.
Bir cok bana negatif enerji veren insanlarla baglarimi koparmaya basladim. Zaten bu eve ciktiktan sonra arkadaslik iliskilerim ailemle olan diyalogum alt ust oldu...