• 18-09-2020, 21:26:11
    #19
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara yüzüne asla lafım yok ama kamerası için kesinlikle almam gereksiz para 11 yerine 8 plus alırdım 6 kullanıcısıyım kameradan dolayı şanslı olduğumu düşünüyorum birde bence telefonun serisi değil hangi ülkeden çıkma olduğu çok önemli kalite buna göre değişiyor eski turkcell çalışanıyım, hani burada 11 le 6 nın kıyaslamasını yapmam tabiki ama arayüz ve görünüş için alınacak bir telefon
    Selamlar,

    X ve 8'in 2.el piyasası gitmiyor. Pek tercih edilen bir telefon modeli değilmiş. iphone 7 var bende hemen alıcısı çıkıyor keza 11 de öyle olacaktır. O yüzden ileriye dönük hemen nakite çevirebileceğim telefon düşünüyorum. Üst modele geçmek için 2. el olarak satabileceğim ve değer kaybetmeyecek bir model olmalı.
  • 18-09-2020, 21:30:22
    #20
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    X ve 8'in 2.el piyasası gitmiyor. Pek tercih edilen bir telefon modeli değilmiş. iphone 7 var bende hemen alıcısı çıkıyor keza 11 de öyle olacaktır. O yüzden ileriye dönük hemen nakite çevirebileceğim telefon düşünüyorum. Üst modele geçmek için 2. el olarak satabileceğim ve değer kaybetmeyecek bir model olmalı.
    Anladım piyasa olarak düşündüğünüzde evet mantıklı ama şuanda piyasayı takip etmiyorum Kaldı ki düşüş olacağını da sanmam aksine artıyor hayırlı olsun şimdiden
  • 18-09-2020, 21:32:15
    #21
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım piyasa olarak düşündüğünüzde evet mantıklı ama şuanda piyasayı takip etmiyorum Kaldı ki düşüş olacağını da sanmam aksine artıyor hayırlı olsun şimdiden
    Evet öyle bir durum var hem dolar kuru hemde iphone'un zamlarından dolayı artıyor.bugün 0 aldığımız telefon 2 sene sonra bugün aldığımız fiyattan daha yükseğe satılıyor. bedava kullanmış oluyoruz herhalde.

    telefonu troy'dan mı alayım yoksa gsm operatöründen taksitle mi alsam?
  • 18-09-2020, 21:32:57
    #22
    X kullanıcısıydım 2 senedir. çok memnundum. Kuzenime sattım. 11 aldım. 1 aydır sanırım kullanıyorum. Sonuna kadar alınır derim. Kamerası olsun hızı olsun güvenilirliği olsun garanti ve destek mevzuları olsun her konuda gözünüz kapalı alabileceğiniz bir telefon bence. telefon demek de haksızlık olur. Çoğu özelliğini kullanırsınız kişisel asistanınız, hayatınız hatta. Düşünmeden alın derim.
  • 18-09-2020, 21:34:17
    #23
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    X kullanıcısıydım 2 senedir. çok memnundum. Kuzenime sattım. 11 aldım. 1 aydır sanırım kullanıyorum. Sonuna kadar alınır derim. Kamerası olsun hızı olsun güvenilirliği olsun garanti ve destek mevzuları olsun her konuda gözünüz kapalı alabileceğiniz bir telefon bence. telefon demek de haksızlık olur. Çoğu özelliğini kullanırsınız kişisel asistanınız, hayatınız hatta. Düşünmeden alın derim.
    Selamlar,

    TROY Mağazasından mı yoksa GSM operatöründen taksitle mi alayım hangisi daha iyi olur benim için?
  • 18-09-2020, 21:36:42
    #24
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    TROY Mağazasından mı yoksa GSM operatöründen taksitle mi alayım hangisi daha iyi olur benim için?
    ben n11 den aldım indirim kodum vardı 200 tl indirimle aldım. Taksitle telefon alamıyorsunuz, eğer ticari kartınız varsa alabilirsiniz tabi. troy'dan alırsanız daha iyi olabilir. gurgencler'de iphone alana airpods baya indirimli diye kampanya vardı. bütçenize göre karar verin. n11'de 7599 gibi bir fiyattı sanırım.


    https://www.instagram.com/p/CFPCvaxjf3S/
  • 18-09-2020, 21:38:58
    #25
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben n11 den aldım indirim kodum vardı 200 tl indirimle aldım. Taksitle telefon alamıyorsunuz, eğer ticari kartınız varsa alabilirsiniz tabi. troy'dan alırsanız daha iyi olabilir. gurgencler'de iphone alana airpods baya indirimli diye kampanya vardı. bütçenize göre karar verin. n11'de 7599 gibi bir fiyattı sanırım.


    https://www.instagram.com/p/CFPCvaxjf3S/
    7599 TL gayet iyi biraz araştırayım bakayım bende de kupon var mı. Yoksa kupon nereden buluruz acaba
    TROY iphone 7 i 1700 TL e alıyor galiba ama elden satsam 2 - 2.25k ya gidiyor.
  • 18-09-2020, 21:40:51
    #26
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7599 TL gayet iyi biraz araştırayım bakayım bende de kupon var mı. Yoksa kupon nereden buluruz acaba
    TROY iphone 7 i 1700 TL e alıyor galiba ama elden satsam 2 - 2.25k ya gidiyor.
    n11'den almak isterseniz 200 tl indirim için özel kod verebilirim. benim şirketimden ötürü kuponum var. sizde zubizu uygulaması indirip iphone diye aratın belki size de çıkar.. herkese veriyorlar mı bilmiyorum. eğer çıkmazsa n11'den almaya karar verirseniz 200 tl indiriminiz benden
  • 18-09-2020, 21:44:54
    #27
    dejavu oldum. bu anı yaşamıştım daha önce sanki