Anestezy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
X ve 8'in 2.el piyasası gitmiyor. Pek tercih edilen bir telefon modeli değilmiş. iphone 7 var bende hemen alıcısı çıkıyor keza 11 de öyle olacaktır. O yüzden ileriye dönük hemen nakite çevirebileceğim telefon düşünüyorum. Üst modele geçmek için 2. el olarak satabileceğim ve değer kaybetmeyecek bir model olmalı.
hayırlı olsun şimdiden
