Selamlar,
TROY Mağazasından mı yoksa GSM operatöründen taksitle mi alayım hangisi daha iyi olur benim için?
ben n11 den aldım

indirim kodum vardı 200 tl indirimle aldım. Taksitle telefon alamıyorsunuz, eğer ticari kartınız varsa alabilirsiniz tabi. troy'dan alırsanız daha iyi olabilir. gurgencler'de iphone alana airpods baya indirimli diye kampanya vardı. bütçenize göre karar verin. n11'de 7599 gibi bir fiyattı sanırım.
https://www.instagram.com/p/CFPCvaxjf3S/