Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım piyasa olarak düşündüğünüzde evet mantıklı ama şuanda piyasayı takip etmiyorum Kaldı ki düşüş olacağını da sanmam aksine artıyor hayırlı olsun şimdiden
Evet öyle bir durum var hem dolar kuru hemde iphone'un zamlarından dolayı artıyor.bugün 0 aldığımız telefon 2 sene sonra bugün aldığımız fiyattan daha yükseğe satılıyor. bedava kullanmış oluyoruz herhalde.

telefonu troy'dan mı alayım yoksa gsm operatöründen taksitle mi alsam?