X kullanıcısıydım 2 senedir. çok memnundum. Kuzenime sattım. 11 aldım. 1 aydır sanırım kullanıyorum. Sonuna kadar alınır derim. Kamerası olsun hızı olsun güvenilirliği olsun garanti ve destek mevzuları olsun her konuda gözünüz kapalı alabileceğiniz bir telefon bence. telefon demek de haksızlık olur. Çoğu özelliğini kullanırsınız kişisel asistanınız, hayatınız hatta. Düşünmeden alın derim.
Selamlar,
TROY Mağazasından mı yoksa GSM operatöründen taksitle mi alayım hangisi daha iyi olur benim için?