Selamlar,
X ve 8'in 2.el piyasası gitmiyor. Pek tercih edilen bir telefon modeli değilmiş. iphone 7 var bende hemen alıcısı çıkıyor keza 11 de öyle olacaktır. O yüzden ileriye dönük hemen nakite çevirebileceğim telefon düşünüyorum. Üst modele geçmek için 2. el olarak satabileceğim ve değer kaybetmeyecek bir model olmalı.
Anladım piyasa olarak düşündüğünüzde evet mantıklı ama şuanda piyasayı takip etmiyorum Kaldı ki düşüş olacağını da sanmam aksine artıyor

hayırlı olsun şimdiden