Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ara yüzüne asla lafım yok ama kamerası için kesinlikle almam gereksiz para 11 yerine 8 plus alırdım 6 kullanıcısıyım kameradan dolayı şanslı olduğumu düşünüyorum birde bence telefonun serisi değil hangi ülkeden çıkma olduğu çok önemli kalite buna göre değişiyor eski turkcell çalışanıyım, hani burada 11 le 6 nın kıyaslamasını yapmam tabiki ama arayüz ve görünüş için alınacak bir telefon
Selamlar,

X ve 8'in 2.el piyasası gitmiyor. Pek tercih edilen bir telefon modeli değilmiş. iphone 7 var bende hemen alıcısı çıkıyor keza 11 de öyle olacaktır. O yüzden ileriye dönük hemen nakite çevirebileceğim telefon düşünüyorum. Üst modele geçmek için 2. el olarak satabileceğim ve değer kaybetmeyecek bir model olmalı.