• 18-09-2020, 20:37:02
    #1
    Merhaba,

    iPhone 11 alınır mı veya alınmaz mı neden ?
  • 18-09-2020, 20:40:35
    #2
    xiaomi fanları gelmeden söyleyeyim alınır hocam. bende android batağındayım ama en kısa zamanda iosa geçmeyi düşünüyorum. maddi olarak durumunuz el veriyorsa kesinlikle androidlerle uğraşmanızı tavsiye etmem.
  • 18-09-2020, 20:42:33
    #3
    yasinozkocak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır abi.. ( Arkasındaki yarım elma'yı göstermek için alacak çok yarım akıllı var çünkü)
    üslubunuz doğru değil!
    Teknoloji konusunda pek bir bilginiz yok ama fikriniz var...

    Kusura bakmayın ama ben kalkıp da açık kaynak kodlu bir işletim sistemine banka hesaplarımı kişisel bilgilerimi kaydedemem..

    Acilen ruh sağlığınız için ön yargılarınızdan arınmanız lazım!
  • 18-09-2020, 20:43:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alınmaz o kadar para verip retina ekran bile olmayan bir İPhone kullanmak saçmalık.
  • 18-09-2020, 20:44:00
    #5
    selman_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xiaomi fanları gelmeden söyleyeyim alınır hocam. bende android batağındayım ama en kısa zamanda iosa geçmeyi düşünüyorum. maddi olarak durumunuz el veriyorsa kesinlikle androidlerle uğraşmanızı tavsiye etmem.
    hocama bende katılıyorum apple kalitesini gerçekten tadarsanız farkı anlarsınız durumu olanlar için ideal bir telefon
  • 18-09-2020, 20:44:04
    #6
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    iPhone 11 alınır mı veya alınmaz mı neden ?
    Ara yüzüne asla lafım yok ama kamerası için kesinlikle almam gereksiz para 11 yerine 8 plus alırdım 6 kullanıcısıyım kameradan dolayı şanslı olduğumu düşünüyorum birde bence telefonun serisi değil hangi ülkeden çıkma olduğu çok önemli kalite buna göre değişiyor eski turkcell çalışanıyım, hani burada 11 le 6 nın kıyaslamasını yapmam tabiki ama arayüz ve görünüş için alınacak bir telefon
  • 18-09-2020, 20:44:33
    #7
    Stabillik için alınır, fakat daha güzel ve büyük ekran deneyimi için xs max veya 8plusa yönlenmeni tavsiye ederim.
  • 18-09-2020, 20:44:50
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    Iphone 7 kullanan birisi olarak şunu söyleyebilirim. Bu telefonu 2 yıl daha kullanabilirim. Iphone 11 bana göre alınabilir bir telefon. Ki iphone 7 dahi en az 1 yıl daha güncelleme alacak... Özellik ve kamera açısından ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayacağını düşünüyorum.
  • 18-09-2020, 20:45:05
    #9
    yasinozkocak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır abi.. ( Arkasındaki yarım elma'yı göstermek için alacak çok yarım akıllı var çünkü)
    Ne alaka ? Android gibi donma yok güven problemi yok kameralar gayet iyi sıkıntı çıksa garantili cihazın varsa karşında muhattabın var bozulduğunda değişim yapıyorlar, airpods aldım müşteri hizmetlerinden aranmak için randevu aldım 2 dakika sonra arayıp hemen işlem gerçekleştirdiler aldığım kişi fatura kesmemişken bile bir seri no verdim aldığım tarihi söyledim hemen garantisini yaptılar müşteri odaklılae kalite ve hizmet için alınır.