Alınır abi.. ( Arkasındaki yarım elma'yı göstermek için alacak çok yarım akıllı var çünkü)
üslubunuz doğru değil!
Teknoloji konusunda pek bir bilginiz yok ama fikriniz var...
Kusura bakmayın ama ben kalkıp da açık kaynak kodlu bir işletim sistemine banka hesaplarımı kişisel bilgilerimi kaydedemem..
Acilen ruh sağlığınız için ön yargılarınızdan arınmanız lazım!