xiaomi fanları gelmeden söyleyeyim alınır hocam. bende android batağındayım ama en kısa zamanda iosa geçmeyi düşünüyorum. maddi olarak durumunuz el veriyorsa kesinlikle androidlerle uğraşmanızı tavsiye etmem.
hocama bende katılıyorum apple kalitesini gerçekten tadarsanız farkı anlarsınız durumu olanlar için ideal bir telefon