• 18-09-2020, 20:45:53
    #10
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üslubunuz doğru değil!
    Teknoloji konusunda pek bir bilginiz yok ama fikriniz var...

    Kusura bakmayın ama ben kalkıp da açık kaynak kodlu bir işletim sistemine banka hesaplarımı kişisel bilgilerimi kaydedemem..

    Acilen ruh sağlığınız için ön yargılarınızdan arınmanız lazım!
    Forumun en iyi cevap verilmiÅŸ yorumu bu bence iyi forumlar.
  • 18-09-2020, 20:47:15
    #11
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üslubunuz doğru değil!
    Teknoloji konusunda pek bir bilginiz yok ama fikriniz var...

    Kusura bakmayın ama ben kalkıp da açık kaynak kodlu bir işletim sistemine banka hesaplarımı kişisel bilgilerimi kaydedemem..

    Acilen ruh sağlığınız için ön yargılarınızdan arınmanız lazım!

    İşte hocam teknoloji konusunda tecrubesi olmadan düz mantık zengin telefonu diye düşünüyor ama kalitesini kullanımını bilmiyor sonra markayı karalıyor...
  • 18-09-2020, 20:48:10
    #12
    xiaomi kullanıcısıyım, eskiden amiral gemileri fiyatt performans dı, şimdi mi 10 256 gb 8700 hb de,,, iphone 11 256gb 9000tl, hangisi dersen kişisel görüşüm iphone,,, ama bu rakamlara çıkmam, o yüzden xiaomi amiral gemisi yerine redmi pro yada pocophone serilerinden alırdım sanırım

    ek olarak,,, mi 5s kullanıyorum 3,5 senedir, memnunum gittiği yere kadar devam daha önceleri sırayla nokia, blackberry, samsung, apple, son olarak xiaomi, hiçbirinden pişman değilim, yazılım temizliği olarak apple ve blackberry güzeldi
  • 18-09-2020, 20:49:07
    #13
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara yüzüne asla lafım yok ama kamerası için kesinlikle almam gereksiz para 11 yerine 8 plus alırdım 6 kullanıcısıyım kameradan dolayı şanslı olduğumu düşünüyorum birde bence telefonun serisi değil hangi ülkeden çıkma olduğu çok önemli kalite buna göre değişiyor eski turkcell çalışanıyım, hani burada 11 le 6 nın kıyaslamasını yapmam tabiki ama arayüz ve görünüş için alınacak bir telefon
    hangi ülkeden çıktığı gerçekten çok önemli bir konu hocam'a hak veriyorum yurt dışı cihazlar her zaman daha kaliteli oluyor iPhone 7 128gb Yurt dışı kullanıyorum Apple türkiyeden alınmış iPhone 7 cihazlarından daha kaliteli.
  • 18-09-2020, 20:51:05
    #14
    kesinlikle alınır abi
  • 18-09-2020, 20:53:28
    #15
    Iphone 4
    Iphone 5
    Iphone 5C
    Iphone 6
    Iphone 8 ile yolculuk devam ediyor.
    Iphone yaşam tarzıdır, vazgeçilmez.
  • 18-09-2020, 21:00:19
    #16
    hocam benim gibi iOS alma şansınız varken android alıp daha 1 yaşını doldurmadan kastığı için şikayetçi olabilirsiniz benim gibi.
  • 18-09-2020, 21:01:41
    #17
    İlk çıktığında aldım, aşırı memnunum. Sene 2020, yani telefon sadece telefon değil artık. Eğer telefonu benim gibi kişisel asistanınız olarak kullanıyorsanız ve güvenli olsun diyorsanız bence iphone.
  • 18-09-2020, 21:24:44
    #18
    Lenovo, Samsung, Xiaomi ve LG gibi android sistemli telefonlar kullandım. Hepsi de 1. 2. sene kasmaya başladı. En son xiaomi mi a1 ve red mi 5 plus kullanıyordum whatsappdan yazı yazarken donduğu için fırlattım attım ve iphone 7 aldım. Bundan sonra 11'e geçmeyi düşünüyorum. Kasım ayında indirim gelecek dediler , indirim gelir mi ? iphone 7i 2000TL e satabilir durumdayım. iphone 11 ise 8 k civarında alsam mı fiyat düşer mi?