Ara yüzüne asla lafım yok ama kamerası için kesinlikle almam gereksiz para 11 yerine 8 plus alırdım 6 kullanıcısıyım kameradan dolayı şanslı olduğumu düşünüyorum birde bence telefonun serisi değil hangi ülkeden çıkma olduğu çok önemli kalite buna göre değişiyor eski turkcell çalışanıyım, hani burada 11 le 6 nın kıyaslamasını yapmam tabiki ama arayüz ve görünüş için alınacak bir telefon
hangi ülkeden çıktığı gerçekten çok önemli bir konu hocam'a hak veriyorum yurt dışı cihazlar her zaman daha kaliteli oluyor iPhone 7 128gb Yurt dışı kullanıyorum Apple türkiyeden alınmış iPhone 7 cihazlarından daha kaliteli.