xiaomi kullanıcısıyım, eskiden amiral gemileri fiyatt performans dı, şimdi mi 10 256 gb 8700 hb de,,, iphone 11 256gb 9000tl, hangisi dersen kişisel görüşüm iphone,,, ama bu rakamlara çıkmam, o yüzden xiaomi amiral gemisi yerine redmi pro yada pocophone serilerinden alırdım sanırım
ek olarak,,, mi 5s kullanıyorum 3,5 senedir, memnunum gittiği yere kadar devam

daha önceleri sırayla nokia, blackberry, samsung, apple, son olarak xiaomi, hiçbirinden pişman değilim, yazılım temizliği olarak apple ve blackberry güzeldi