İlk çıktığında aldım, aşırı memnunum. Sene 2020, yani telefon sadece telefon değil artık. Eğer telefonu benim gibi kişisel asistanınız olarak kullanıyorsanız ve güvenli olsun diyorsanız bence iphone.