Lenovo, Samsung, Xiaomi ve LG gibi android sistemli telefonlar kullandım. Hepsi de 1. 2. sene kasmaya başladı. En son xiaomi mi a1 ve red mi 5 plus kullanıyordum whatsappdan yazı yazarken donduğu için fırlattım attım ve iphone 7 aldım. Bundan sonra 11'e geçmeyi düşünüyorum. Kasım ayında indirim gelecek dediler , indirim gelir mi ? iphone 7i 2000TL e satabilir durumdayım. iphone 11 ise 8 k civarında alsam mı fiyat düşer mi?