Kiracı çıkmıyor acil
26
●1.011
- 08-08-2020, 14:38:26Üyeliği durdurulduCikmiyorsa vardır bi sebebi neden çıkmıyor kihuseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2020, 14:38:49Ev satıldığı için çamura yatıyor sözleşmem otomatik yenileniyor diye söylemişler buna ve bu yüzden 2020 sonuna kadar vaktim var diyip çıkmıyor
Yeni ev sahibi ihtar çekecek öyle çıkar umarım - 08-08-2020, 14:38:54Kontrat yenilenmediği takdirde bir sonraki ay otomatik olarak, 1 yıl uzar. Kontrat iptal olması için, ev sahibi kontrat suresinden 15 gün önce yazılı kontratın biteceğini bildirmesi gerekir.
Dolayısıyla kiracıdan şu anda 2020 Aralık ayına kadar sözleşmesi var.
Şimdiden ihtarname çekip 2020 Aralık ayında çıkmasını sağlayabilirsiniz.
Fakat pandemi sürecinde olduğu için, bulamadım şöyle oldu cart curt gibi şeyler söyleyerek işi uzatabilir. mümkün olduğunca suyuna gitmek gerekiyor bu durumlarda...
Ev satılması ve ev alan kişinin başkaca evi yoksa, kaymakamlığa gidip başka evim yok duracak yerim yok ev sahibinde beni evden çıkartıyor diyerek 6 ay içinde kiracı çıkartabilir.
Yani siz en erken 6 ayda çıkartabilirsiniz bu adamı. - 08-08-2020, 14:40:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Öncelikle Allah sabır versin. Bu tarz bir olay benim de çok başıma geliyor. Tasvip ve tavsiye etmeyeceğim yöntemler kullanarak çıkartıyorum. Biraz daha uzun ve daha "düzgün" bir yöntem olarak bir tanıdığınız var ise polis çağırtıp çıkartabilirsiniz. Bu artık hukuken evi gasp etmeye giriyor çünkü. Kiracıya tahliye davası açarak kiracıyı evden çıkartabilirsiniz.
- 08-08-2020, 14:40:16evi satarsınız , içinde kiracı ile birlikte.
satın alan kişi ihtar çeker ,kiracı hala çıkmaz ve ihtardan sonra mahkemeye verir. 6 ay kiracının resmi olarak içeride kalma hakkı var.
mahkemeler genelde kiracı yönünde karar verirler.
bu sebeple oturup anlaşmanız en mantıklısı olur.
ve sakın bazı arkadaşalrın söyledigi gibi polisle filan gitmeyin, evin kullanım hakkı yasal olarak hala onun.
mahkemede aleyhinize kullanılır. - 08-08-2020, 14:40:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kontratı siz yenilemezseniz bile otomatik olarak yenilenir. Ayrıca kirasını düzenli yatiriyorsa, aidatını düzenli yatiriyorsa, hiçbir ev sahibi ile sorunlu değilse gelecek kontrat bitimine kadar cikartamazsiniz. Kanunen kontrat zamanı gelmeden 1 ay evveli noter yoluyla ihbar gönderirseniz. Sözleşmeyi yenilemeyecegiz ve 1 ay zaman verirsiniz. Bunun haricinde yapacağınız hicbirsey yok.huseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2020, 14:41:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sözleşme bitiş tarihinden 15 gün önce ihtarname göndermediyseniz otomatik olarak sözleşme yenilenir.O yüzden kiracıyı çıkaramazsınız .Kiracı ile ancak anlaşabilirsin.huseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle