Ev satıldığı için çamura yatıyor sözleşmem otomatik yenileniyor diye söylemişler buna ve bu yüzden 2020 sonuna kadar vaktim var diyip çıkmıyor

Yeni ev sahibi ihtar çekecek öyle çıkar umarım