• 08-08-2020, 14:34:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Bi kiracımız var kira kontratı aralık 2019da bitti ve kirscı o günden beri sözleşmesiz kalıyor ve biz evi satacaz ve kiracı cıkmıyorum diyor nasıl çıkarabilir yeni ev sahibi?
  • 08-08-2020, 14:35:25
    #2
    Kolluk kuvvetlerine iletin.
  • 08-08-2020, 14:35:59
    #3
    Kira sözleşmesi bitmeden ihtar çekmediyseniz sözleşme yeniler otomatik olarak
  • 08-08-2020, 14:36:00
    #4
    Şikayetçi olun zorla çıkarırlar.
  • 08-08-2020, 14:36:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Babasının hayrına mi çıkmıyor hocam
  • 08-08-2020, 14:36:10
    #6
    ne nasıl çıkarıcaz hocam ev sizin değil mi ara polisi
  • 08-08-2020, 14:36:13
    #7
    yeni ev sahibi evi aldıktan sonra ihtar çeker resmi olarak kiracı belli bir süre evde kalır (bu süreyi şuan hatırlamıyorum) ardından ev el değiştirdiği için kiracı mecbur olarak çıkmakla yükümlüdür
  • 08-08-2020, 14:36:25
    #8
    Ne demek çıkmıyor ) çıkmak zorunda, olmadı polis ile gidin
  • 08-08-2020, 14:36:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Mahkemeye başvurmanız lazım polis herhangi bir şekilde müdahale etmez. En az 1 sene sürer bugün mahkemeye verseniz ama tahliye edilir.