Merhaba arkadaşlar
Bi kiracımız var kira kontratı aralık 2019da bitti ve kirscı o günden beri sözleşmesiz kalıyor ve biz evi satacaz ve kiracı cıkmıyorum diyor nasıl çıkarabilir yeni ev sahibi?