evi satarsınız , içinde kiracı ile birlikte.
satın alan kişi ihtar çeker ,kiracı hala çıkmaz ve ihtardan sonra mahkemeye verir. 6 ay kiracının resmi olarak içeride kalma hakkı var.
mahkemeler genelde kiracı yönünde karar verirler.
bu sebeple oturup anlaşmanız en mantıklısı olur.
ve sakın bazı arkadaşalrın söyledigi gibi polisle filan gitmeyin, evin kullanım hakkı yasal olarak hala onun.
mahkemede aleyhinize kullanılır.