Merhaba arkadaşlar
Bi kiracımız var kira kontratı aralık 2019da bitti ve kirscı o günden beri sözleşmesiz kalıyor ve biz evi satacaz ve kiracı cıkmıyorum diyor nasıl çıkarabilir yeni ev sahibi?
Kontratı siz yenilemezseniz bile otomatik olarak yenilenir. Ayrıca kirasını düzenli yatiriyorsa, aidatını düzenli yatiriyorsa, hiçbir ev sahibi ile sorunlu değilse gelecek kontrat bitimine kadar cikartamazsiniz. Kanunen kontrat zamanı gelmeden 1 ay evveli noter yoluyla ihbar gönderirseniz. Sözleşmeyi yenilemeyecegiz ve 1 ay zaman verirsiniz. Bunun haricinde yapacağınız hicbirsey yok.