Öncelikle Allah sabır versin. Bu tarz bir olay benim de çok başıma geliyor. Tasvip ve tavsiye etmeyeceğim yöntemler kullanarak çıkartıyorum. Biraz daha uzun ve daha "düzgün" bir yöntem olarak bir tanıdığınız var ise polis çağırtıp çıkartabilirsiniz. Bu artık hukuken evi gasp etmeye giriyor çünkü. Kiracıya tahliye davası açarak kiracıyı evden çıkartabilirsiniz.