huseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar
Bi kiracımız var kira kontratı aralık 2019da bitti ve kirscı o günden beri sözleşmesiz kalıyor ve biz evi satacaz ve kiracı cıkmıyorum diyor nasıl çıkarabilir yeni ev sahibi?
Sözleşme bitiş tarihinden 15 gün önce ihtarname göndermediyseniz otomatik olarak sözleşme yenilenir.O yüzden kiracıyı çıkaramazsınız .Kiracı ile ancak anlaşabilirsin.