horabey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Makale yazdim parami alamadim??
54
●1.706
- 29-07-2020, 19:59:58Sitenin yöneticisi ile görüştüm;
İspat niteliğinde bir fotoğraf attı bana, aranızdakileri tam olarak bilemiyorum. İçerikleri kopya olarak kullandığınız için , işinizi düzgün yapmadığınız için kalan ödemeyi iletmediğini söyledi. - 29-07-2020, 20:41:31Geçsin o işleri tüm yazışmaları karakola verdim hep teşekkür etti hepsinin asılları var yazıların hepsi orijinaldi kimse kusrs bakmasın yakalatma kararını aldı bile çoktan hayırlı olsun anasından babasından çıksın hakkımBacklinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2020, 20:43:07Sana yalan söylemiş her attığım yazıyı kontrol ediyordu hepsinin kanıtı var whatsapta hep Memnundu sürekli paranı vereceğim deyip oyaladı şimdi Bugün gelmiş dana kopya mı diyor baksın o işine o kimle uğraştığını bilmiyor tüm yasal süreçleri yaptımBacklinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2020, 20:45:58Aranızda olup bitenleri ben tam anlamıyla bilemem. Bana attığı fotoğrafı alt kısıma da ekliyorum. Örneğin Alanya atv safari makalesi ile Ankara atv safari makalelerinde aynı yazıları kullanmışsınız;

- 29-07-2020, 20:48:47Kardeşim geç o işleri şu am arkadaş firari gözüküyor zaten kopya yazı yok tüm orijinalleri elimde arada okuyordu bir kaç cümle onuda ben hallederim diyordu eline sağlık deyip geçiyordu o daha tanımıyor beni ona İstanbulda ekmek yok kardeşim boşuna debelenmesin savcılığa anlatsın o yalanları hepsinin orjinali bende hakkımı yedi ya ailesinden çıksın daha çok yasal yol işe uğraşacağım onla dursun o tanımıyor beni
- 29-07-2020, 21:10:30Bu doğruysa siz suçlusunuz. Ayrıca adam adres atıp konum verdiyse kaçmıyordur. Kaçan bir adam neden konum versin ki anlamadım bu işiBacklinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2020, 21:23:08Adam yiyorsa gel diyor konumu atarak küfürler ediyor boşuna arkadaşınızı savunmayın Show tv Whatsap ihbar hattına bile yazdım görüşeceklerini söylediler benle ona bu İstanbulda ben varken ekmek yok daha çok yete yazıp şikayet edeceğim.pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2020, 21:34:09Karşı taraf bizim arkadaşımız değil, ben kendisi bana ne ilettiyse onu söyledim. Başlangıçta benim amacım senin sorununu çözüme kavuşturmaktı. Şayet haklı isen yasal olarak tabi ki hakkını arayabilirsin. Aranızda tam olarak ne oldu bunu bilmemiz mümkün değil. Kendisinin bana söylediği;horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makaleleri aynı, sürekli aynı yazıları yazdı, işini düzgün bir şekilde yapmadı oldu.

