• 29-07-2020, 15:54:47
    #10
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun keşke o kadar alacak biriktirmeseydiniz. Her 200₺ lik iş yaptığınızda alacağınızı tahsil ederek devam etseydiniz örneğin. Ancak olan olmuş. İnstagram sayfaları interparasut sanırım
    Evet internet sayfaları o gerekli her işlemi yapacağım.
  • 29-07-2020, 15:56:01
    #11
    icerikyazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer bir durum bir şahsın başına gelmişti verdi savcılığa savcılık mahkemeye sevk etmiş sonra çatır çatır aldı parasını tazminatı ile beraber
    öyle iş yaptırıp para ödememek kolay değil
    Yurt içi belirli miktara kadar vergi mükellefi olmana gerek yok
    Zaten hocam şimdi karakoldayım yarın savcılık açık olmaz ama bayramdan sonra ilk işim savcılığa gitmek olacak paramı bende öyle böyle alacağım
  • 29-07-2020, 15:56:42
    #12
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    icerikyazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer bir durum bir şahsın başına gelmişti verdi savcılığa savcılık mahkemeye sevk etmiş sonra çatır çatır aldı parasını tazminatı ile beraber
    öyle iş yaptırıp para ödememek kolay değil
    Yurt içi belirli miktara kadar vergi mükellefi olmana gerek yok
    Nereden ulaştınız bu bilgiye? Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde her satış yapan kişi vergisini vermek zorundadır. Sakız bile satsanız/alsanız vergi mevcuttur.
  • 29-07-2020, 15:59:54
    #13
    horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ancak Whatsap kayıtlarım var şimdi karakola geldim işlem yapıyorum hatta gerekirse evini de basarım en son çare şirketini de
    Ev basmaktan ziyade hocam bence bu yorumu kaldır ve karakola gidin en iyisi o olacaktır. Tekrardan geçmiş olsun. İnşallah hakkınızı alırsınız o emek hırsızından.
  • 29-07-2020, 16:01:54
    #14
    Geçmiş olsun onun parası bir yerden cıkar hocam
  • 29-07-2020, 16:02:03
    #15
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev basmaktan ziyade hocam bence bu yorumu kaldır ve karakola gidin en iyisi o olacaktır. Tekrardan geçmiş olsun. İnşallah hakkınızı alırsınız o emek hırsızından.
    Yok hocam zaten ev basacak olsam adres attı bana konum attı gel *** dedi küfürler etti öyle olsam herkes babasının oğlu giderdim ama tabiki de işimi yasal yoldan halledeceğim. Şu an karakoldayım işlemleri yapıyorum zaten.
  • 29-07-2020, 16:03:04
    #16
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun onun parası bir yerden cıkar hocam
    Tabi hocam o para bir yerden çıkar ben alsam da almasam da inşallaj Allah büyük ailesinden en sevdiklerinden fitil fitil çıksın.
  • 29-07-2020, 16:03:07
    #17
    @BilalBayar; Tecrübe diyelim hocam, şu forumda en az 100 kişi çıkartılabilir mükellef olmadan para kazanan kişi sayısı.
    Bizimle çalışan ve vergi mükellefi olmayıp adsense geliri elde eden en az 20 kişi var (Bunlar 20 bin TL'den daha fazla kazanan insanlar)

    @horabey; Direkt vergi dairesine git "Ben yazarım, yıllık 20 bin TL kazanıyorum, vergi mükellefi olmama gerek var mı?" diye sor. Sana verecekleri cevabı bilal bayarı ve beni etiketleyerek yaz
  • 29-07-2020, 16:03:26
    #18
    horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam zaten ev basacak olsam adres attı bana konum attı gel *** dedi küfürler etti öyle olsam herkes babasının oğlu giderdim ama tabiki de işimi yasal yoldan halledeceğim. Şu an karakoldayım işlemleri yapıyorum zaten.
    Herkes babasının oğlu çok doğru söylediniz hocam ama haklıyken haksız duruma düşmemek gerek. Etinden korkanın kemiğini diye bir söz var