• 29-07-2020, 21:36:38
    #37
    Konuyu görünce rezil olduğunu anlar ve öder diye dusunuyorum
  • 29-07-2020, 21:38:30
    #38
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı taraf bizim arkadaşımız değil, ben kendisi bana ne ilettiyse onu söyledim. Başlangıçta benim amacım senin sorununu çözüme kavuşturmaktı. Şayet haklı isen yasal olarak tabi ki hakkını arayabilirsin. Aranızda tam olarak ne oldu bunu bilmemiz mümkün değil. Kendisinin bana söylediği;

    Makaleleri aynı, sürekli aynı yazıları yazdı, işini düzgün bir şekilde yapmadı oldu.
    He he
  • 29-07-2020, 21:39:37
    #39
    Google 1. Sayfa Garantili
    horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He he
    Dostum sen yanlış sularda yüzüyorsun bilgin olsun. Bu üslup, bu tavır ile bu platformda geleceğin zor görünüyor. Benden söylemesi;

    Başarılar.
  • 29-07-2020, 21:39:51
    #40
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu görünce rezil olduğunu anlar ve öder diye dusunuyorum
    Kardeşim bunlar rezil olmayı seviyor Show tv Whatsap ihbar hattı ile bile görüştüm benle görüşmeye gelecekler daha bu İstanbulda onlara ekmek yok tanıyacaklar beni
  • 29-07-2020, 21:43:52
    #41
    horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam yiyorsa gel diyor konumu atarak küfürler ediyor boşuna arkadaşınızı savunmayın Show tv Whatsap ihbar hattına bile yazdım görüşeceklerini söylediler benle ona bu İstanbul’da ben varken ekmek yok daha çok yete yazıp şikayet edeceğim.
    arkadaşım değil tanımıyorum. Sadece kopya içerik verdiysen hata sende hocam
  • 29-07-2020, 22:13:40
    #42
    Google 1. Sayfa Garantili
    pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım değil tanımıyorum. Sadece kopya içerik verdiysen hata sende hocam
    Ben bizzat görüştüm yetkili ile. Firmada yetkili olan kişinin belirttiğine göre konu sahibi olan arkadaşa 7000tl dolayında ödeme yapılmış bu zamana kadar. Ancak işini doğru bir şekilde yapmadığını ve içeriklerin kopya olduğunu söyledi bana kendisi. Ben instagram aracılığıyla konu sahibinin hakkını aramak adına mesaj attım firma yetkilisine. Ancak firma yetkilisinin söylediğine göre işin yüzü daha farklı. Ben firma yetkilisine ilk başta yazar yazmaz, beni konu sahibi arkadaş sandı. Dolunay yazabilirsin, bununla beni tehdit edemezsin dedi. Bende yok ben dolunay değilim, foruma üyeyim hakkını vermediyseniz ayıp etmişsiniz dedim. Kendisi de dediğim gibi kopya içerikler kullandı, işini yapmadı yazdı.

    Bu arada firma yetkilisi, ödeme yaptığı dekontların hepsini de bana iletti.
  • 29-07-2020, 22:23:34
    #43
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bizzat görüştüm yetkili ile. Firmada yetkili olan kişinin belirttiğine göre konu sahibi olan arkadaşa 7000tl dolayında ödeme yapılmış bu zamana kadar. Ancak işini doğru bir şekilde yapmadığını ve içeriklerin kopya olduğunu söyledi bana kendisi. Ben instagram aracılığıyla konu sahibinin hakkını aramak adına mesaj attım firma yetkilisine. Ancak firma yetkilisinin söylediğine göre işin yüzü daha farklı. Ben firma yetkilisine ilk başta yazar yazmaz, beni konu sahibi arkadaş sandı. Dolunay yazabilirsin, bununla beni tehdit edemezsin dedi. Bende yok ben dolunay değilim, foruma üyeyim hakkını vermediyseniz ayıp etmişsiniz dedim. Kendisi de dediğim gibi kopya içerikler kullandı, işini yapmadı yazdı.

    Bu arada firma yetkilisi, ödeme yaptığı dekontların hepsini de bana iletti.
    Geçsin o işleri 7000 bin TL ödeme geldi bende büyün kayıtlar var ona bu İstanbul’da ekmek yok
  • 29-07-2020, 22:42:08
    #44
    horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçsin o işleri tüm yazışmaları karakola verdim hep teşekkür etti hepsinin asılları var yazıların hepsi orijinaldi kimse kusrs bakmasın yakalatma kararını aldı bile çoktan hayırlı olsun anasından babasından çıksın hakkım
    hocam kusura bakmada şu an çok sinirlisin ve hakkını yiyeni korkutmaya çalışıyosun gibi geldi bana. yakalatma kararı diye birşey olmaz bu kadar kısa sürede. en fazla arayıp ifadeye çağırmışlardır. kimseye kendini kanıtlamak zorunda değilsin boşver. vergi cezası vs. yemiycen kesinse git bir avukatla görüş gerekeni yap.
  • 29-07-2020, 23:02:18
    #45
    blackforecast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kusura bakmada şu an çok sinirlisin ve hakkını yiyeni korkutmaya çalışıyosun gibi geldi bana. yakalatma kararı diye birşey olmaz bu kadar kısa sürede. en fazla arayıp ifadeye çağırmışlardır. kimseye kendini kanıtlamak zorunda değilsin boşver. vergi cezası vs. yemiycen kesinse git bir avukatla görüş gerekeni yap.
    Yok hocam tanıdıklarımız var şükür şu an firari gözüküyor haklında suç duyurus olduğu için yakalatma kararı var bir çevirmeye gelse uğraşır durur sürekli avukatımla da görüştüm herşeyi alacağız ve iş dahi yapamayacaklar daha şu Show tv bir gelsin görüşmeye