Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bizzat görüştüm yetkili ile. Firmada yetkili olan kişinin belirttiğine göre konu sahibi olan arkadaşa 7000tl dolayında ödeme yapılmış bu zamana kadar. Ancak işini doğru bir şekilde yapmadığını ve içeriklerin kopya olduğunu söyledi bana kendisi. Ben instagram aracılığıyla konu sahibinin hakkını aramak adına mesaj attım firma yetkilisine. Ancak firma yetkilisinin söylediğine göre işin yüzü daha farklı. Ben firma yetkilisine ilk başta yazar yazmaz, beni konu sahibi arkadaş sandı. Dolunay yazabilirsin, bununla beni tehdit edemezsin dedi. Bende yok ben dolunay değilim, foruma üyeyim hakkını vermediyseniz ayıp etmişsiniz dedim. Kendisi de dediğim gibi kopya içerikler kullandı, işini yapmadı yazdı.

Bu arada firma yetkilisi, ödeme yaptığı dekontların hepsini de bana iletti.
Geçsin o işleri 7000 bin TL ödeme geldi bende büyün kayıtlar var ona bu İstanbul’da ekmek yok