Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karşı taraf bizim arkadaşımız değil, ben kendisi bana ne ilettiyse onu söyledim. Başlangıçta benim amacım senin sorununu çözüme kavuşturmaktı. Şayet haklı isen yasal olarak tabi ki hakkını arayabilirsin. Aranızda tam olarak ne oldu bunu bilmemiz mümkün değil. Kendisinin bana söylediği;

Makaleleri aynı, sürekli aynı yazıları yazdı, işini düzgün bir şekilde yapmadı oldu.
He he