Ancak Whatsap kayıtlarım var şimdi karakola geldim işlem yapıyorum hatta gerekirse evini de basarım en son çare şirketini de
Ev basmaktan ziyade hocam bence bu yorumu kaldır ve karakola gidin en iyisi o olacaktır. Tekrardan geçmiş olsun. İnşallah hakkınızı alırsınız o emek hırsızından.