ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev basmaktan ziyade hocam bence bu yorumu kaldır ve karakola gidin en iyisi o olacaktır. Tekrardan geçmiş olsun. İnşallah hakkınızı alırsınız o emek hırsızından.
Yok hocam zaten ev basacak olsam adres attı bana konum attı gel *** dedi küfürler etti öyle olsam herkes babasının oğlu giderdim ama tabiki de işimi yasal yoldan halledeceğim. Şu an karakoldayım işlemleri yapıyorum zaten.