Sitenin yöneticisi ile görüştüm;
İspat niteliğinde bir fotoğraf attı bana, aranızdakileri tam olarak bilemiyorum. İçerikleri kopya olarak kullandığınız için , işinizi düzgün yapmadığınız için kalan ödemeyi iletmediğini söyledi.
Geçsin o işleri tüm yazışmaları karakola verdim hep teşekkür etti hepsinin asılları var yazıların hepsi orijinaldi kimse kusrs bakmasın yakalatma kararını aldı bile çoktan hayırlı olsun anasından babasından çıksın hakkım