Sitenin yöneticisi ile görüştüm;

İspat niteliğinde bir fotoğraf attı bana, aranızdakileri tam olarak bilemiyorum. İçerikleri kopya olarak kullandığınız için , işinizi düzgün yapmadığınız için kalan ödemeyi iletmediğini söyledi.