horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam yiyorsa gel diyor konumu atarak küfürler ediyor boşuna arkadaşınızı savunmayın Show tv Whatsap ihbar hattına bile yazdım görüşeceklerini söylediler benle ona bu İstanbul’da ben varken ekmek yok daha çok yete yazıp şikayet edeceğim.
Karşı taraf bizim arkadaşımız değil, ben kendisi bana ne ilettiyse onu söyledim. Başlangıçta benim amacım senin sorununu çözüme kavuşturmaktı. Şayet haklı isen yasal olarak tabi ki hakkını arayabilirsin. Aranızda tam olarak ne oldu bunu bilmemiz mümkün değil. Kendisinin bana söylediği;

Makaleleri aynı, sürekli aynı yazıları yazdı, işini düzgün bir şekilde yapmadı oldu.