horabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıştığım kişi burada olsa şikayet var bölümüne yazardım. Ancak başka bir platformda
Yok öyle değil sikayetvar.com a yaz belliki şirket rezil olsun