• 16-06-2020, 02:54:58
    Üyeliği durduruldu
    Bende almadım.
    Modlardan biri şaka niyetiyle konuya cevap yazanları banlıyormuş



    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden bahsedersin İlk üye olduğum zaman banlanmışım sonra yok.
    Abi sen bi sus hayattan banlısın sen
  • 16-06-2020, 03:07:08
    6 Yılda bir kere ceza aldım, o da şikayet konusuna yazmak
  • 16-06-2020, 03:17:25
    bende almadım diye biliyorum
  • 16-06-2020, 07:55:15
    Almadım, alacak bi' şeyi bilinçli yapacağımı sanmıyorum
  • 16-06-2020, 08:01:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 aydır temizim böyle gitmesi için de çabalıyorum Saygılar, sevgiler
  • 16-06-2020, 08:22:00
    Her gün girerim Allah'a şükür hiç almadım
  • 16-06-2020, 08:41:38
    Ben hiç almadım hocam
    • PardoraS
    PardoraS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-06-2020, 08:44:44
    Günde en az 3 saat burdayim ama almadim hiç INSALLAH almam da
  • 16-06-2020, 08:46:47
    ben bir kere aldım o da ölen terör yanlısı insanlarla dalga geçtiğim için bir kaç günlüğüne...