Hiç Ceza Almayan Var mı? - Sayfa 13 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hiç Ceza Almayan Var mı?
165
●
2.778
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hiç Ceza Almayan Var mı?
İlk
3
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Son
16-06-2020, 02:54:58
#109
Profesor112
Üyeliği durduruldu
Bende almadım.
Modlardan biri şaka niyetiyle konuya cevap yazanları banlıyormuş
ByMaDaK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benden bahsedersin
İlk üye olduğum zaman banlanmışım sonra yok.
Abi sen bi sus hayattan banlısın sen
16-06-2020, 03:07:08
#110
A.AY
6 Yılda bir kere ceza aldım, o da şikayet konusuna yazmak
16-06-2020, 03:17:25
#111
SySTeMTeaM
bende almadım diye biliyorum
16-06-2020, 07:55:15
#112
Ubeydullah
Almadım, alacak bi' şeyi bilinçli yapacağımı sanmıyorum
16-06-2020, 08:01:17
#113
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
6 aydır temizim böyle gitmesi için de çabalıyorum
Saygılar, sevgiler
16-06-2020, 08:22:00
#114
dogan500
Her gün girerim Allah'a şükür hiç almadım
16-06-2020, 08:41:38
#115
Misafir
Ben hiç almadım hocam
PardoraS
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
16-06-2020, 08:44:44
#116
kpt1n
Günde en az 3 saat burdayim ama almadim hiç INSALLAH almam da
16-06-2020, 08:46:47
#117
GoogleChrome
ben bir kere aldım o da ölen terör yanlısı insanlarla dalga geçtiğim için bir kaç günlüğüne...
İlk
3
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler