Hiç Ceza Almayan Var mı?
165
●2.778
- 15-06-2020, 22:03:03Soma maden faciasında ceza almıştım 4-5 kelimelik bir cümle yüzünden 2 saat sonra ban kaldırılmıştı. (Baya bir kişi o ara ceza almıştı.)
- 15-06-2020, 22:07:42Benim iki cezam da yanlışlıkla verildi 2008 ve 2009'da. İkisi de moderatöre mesaj atınca özürle birlikte hemen kaldırıldı. 2009'dan beri yanlışlıkla bile olsa hiç ceza almadım.
Kısacası 13,5 yıldır üyeyim; hasar kaydı, değişen, boya yok.
Püf noktası, olaylara çok müdahil olmamak ve polemikten ziyade sadece dürüst, tedbirli ticaret yapmaktır.
İyi forumlar.