• 15-06-2020, 21:49:32
    #64
    kalbim gibi tertemiz bir geçmişim var
  • 15-06-2020, 21:52:13
    #65
    Şikayet konularına yazmak ve konu uplamak onları da bu sene aldım daha
  • 15-06-2020, 21:53:21
    #66
    Bende hiç almadım almayı da düşünmüyorum açıkcası
  • 15-06-2020, 21:55:31
    #67
    Sayısını bilmiyorum.
  • 15-06-2020, 21:56:56
    #68
    Aktif olmama rağmen hiç almadım, umarım almam da.
  • 15-06-2020, 21:58:20
    #69
    2 yılda sadece 1 günlük ban yedim
  • 15-06-2020, 21:59:12
    #70
    Hiç bir ceza almadım çok şükür
  • 15-06-2020, 22:03:03
    #71
    Soma maden faciasında ceza almıştım 4-5 kelimelik bir cümle yüzünden 2 saat sonra ban kaldırılmıştı. (Baya bir kişi o ara ceza almıştı.)
  • 15-06-2020, 22:07:42
    #72
    Benim iki cezam da yanlışlıkla verildi 2008 ve 2009'da. İkisi de moderatöre mesaj atınca özürle birlikte hemen kaldırıldı. 2009'dan beri yanlışlıkla bile olsa hiç ceza almadım.

    Kısacası 13,5 yıldır üyeyim; hasar kaydı, değişen, boya yok.
    Püf noktası, olaylara çok müdahil olmamak ve polemikten ziyade sadece dürüst, tedbirli ticaret yapmaktır.

    İyi forumlar.