• 15-06-2020, 21:25:08
    #1
    Merhabalar;


    Aklıma geldi sormak istedim forum da ortalama 6 ay 1 yıl ve daha fazla üyelik süresi olup da hiç ceza almayan kişiye pek rastlamadım siz hiç ceza aldınız mı ?
  • 15-06-2020, 21:25:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok hocam almadım 😂
  • 15-06-2020, 21:25:52
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben sanırım almadım eğer aldıysam da göremiyorum 😂
  • 15-06-2020, 21:25:57
    #4
    Almayan aktif değildir zaten
  • 15-06-2020, 21:26:37
    #5
    rambocete123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam almadım 😂
    Almışsınız hocam profiliniz de geçmiş kısmın da görünmekte 1 günlük ufak bir ceza almışsınız
  • 15-06-2020, 21:26:52
    #6
    ben
  • 15-06-2020, 21:27:00
    #7
    Hiç almadım hocam
  • 15-06-2020, 21:27:11
    #8
    MAPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sanırım almadım eğer aldıysam da göremiyorum 😂
    Tebrikler hocam.
  • 15-06-2020, 21:27:25
    #9
    Hiç bir ceza almadım çok şükür