Hiç Ceza Almayan Var mı?
165
●2.778
- 16-06-2020, 00:35:36Yanilmiyorsam bende hiç banlamadım, profilimde bi kırmızı kutu gözüküyor şikayet konularına yazmak yasak diye oda uyarı sanırım.
- 16-06-2020, 00:39:36Bende Almadım Diye Biliyorum.
Ceza Almamak o kadar da zor değil forum kurallarını bilmek ve her konuya atlamamak yeterli oluyor

