• 15-06-2020, 23:46:20
    #91
    Mesela ben
  • 15-06-2020, 23:48:11
    #92
    Kurumsal Üye
    Cezasız 14.yıla doğru gidiyorum.
  • 15-06-2020, 23:48:28
    #93
    2 yıl bitti bişey yok. kimsenin etlisine sütlüsüne karışma ticaretine bak kural bu
  • 15-06-2020, 23:51:43
    #94
    Kuralları uymayı severiz hocam
  • 15-06-2020, 23:52:32
    #95
  • 16-06-2020, 00:13:56
    #96
    Bu ceza sayılıyor mu?
  • 16-06-2020, 00:35:36
    #97
    Yanilmiyorsam bende hiç banlamadım, profilimde bi kırmızı kutu gözüküyor şikayet konularına yazmak yasak diye oda uyarı sanırım.
  • 16-06-2020, 00:39:36
    #98
    Gold üye
    Bende Almadım Diye Biliyorum.
    Ceza Almamak o kadar da zor değil forum kurallarını bilmek ve her konuya atlamamak yeterli oluyor
  • 16-06-2020, 00:41:04
    #99
    Ben hiç almadım.