• 16-06-2020, 08:57:31
    0 Ceza Alnımız ak
  • 16-06-2020, 08:58:08
    Hiç ceza almadım çok şükür
  • 16-06-2020, 09:08:26
    Ben de almadım
  • 16-06-2020, 09:13:49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok fazla ticaretim olmuyor, olursa da problem çıkmıyor , siyasi konuları es geçiyorum şikayet konularına yazmam , hiç ceza almadım
  • 16-06-2020, 09:14:36
    Yaklaşık 3 yıldır üyeyim herhangi bir ceza almadım.
  • 16-06-2020, 09:40:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mesela ben uzun zamandır üyeyim sadece okuyucuyum ticaret için burda değilim, genel olarak mesaj yazmam çok fazla.
  • 16-06-2020, 09:42:38
    ben hiç almadım sanırım
  • 16-06-2020, 10:49:33
    Bende hiç almadım hocam
  • 16-06-2020, 11:54:26
    Hiç ceza almadım