Hiç Ceza Almayan Var mı? - Sayfa 17 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hiç Ceza Almayan Var mı?
165
●
2.778
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hiç Ceza Almayan Var mı?
İlk
7
12
13
14
15
16
17
18
19
16-06-2020, 16:24:38
#145
Hin
14 yıla yaklaşıyorum. Değil ceza, hakkımda açılan şikayet konusu bile yoktur.
16-06-2020, 16:44:41
#146
onurbesen
5. yılım çok şükür tek ceza yok
16-06-2020, 16:46:22
#147
msezen
10 yıl oldu henüz ceza almadım, alacağımı da sanmıyorum. Ticaretimi ahlaklı ve dürüst yaparım kimseye bir lafımda olmaz
16-06-2020, 17:00:02
#148
Conquer0r
3 günde ben almışım
muhtemelen ya şikayet konusuna yazmışımdır ya da tüm mesajımı büyük veya bold yazmışımdır
16-06-2020, 17:01:29
#149
sanalyus
Hakkımda 1 kere şikayet açıldı ama ceza almadım çok şükür
Forumu yararlı, bilgili kullanınca cezalık bir durum olmuyor
16-06-2020, 18:04:14
#150
JustRulz
msezen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 yıl oldu henüz ceza almadım, alacağımı da sanmıyorum. Ticaretimi ahlaklı ve dürüst yaparım kimseye bir lafımda olmaz
banlanmak istemiyorum.
16-06-2020, 18:27:05
#151
cmaffiliate
Sicili temiz olanlar grubuna +1
16-06-2020, 20:04:58
#152
mehmetunlu
Allah'a şükür hiç almadım.
16-06-2020, 21:35:04
#153
Armerian
Kurumsal PLUS
Ceza nedir nasıl bir şey bende almadım yıllarımızı verdik
İlk
7
12
13
14
15
16
17
18
19
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler