• 16-06-2020, 16:24:38
    14 yıla yaklaşıyorum. Değil ceza, hakkımda açılan şikayet konusu bile yoktur.
  • 16-06-2020, 16:44:41
    5. yılım çok şükür tek ceza yok
  • 16-06-2020, 16:46:22
    10 yıl oldu henüz ceza almadım, alacağımı da sanmıyorum. Ticaretimi ahlaklı ve dürüst yaparım kimseye bir lafımda olmaz
  • 16-06-2020, 17:00:02
    3 günde ben almışım
    muhtemelen ya şikayet konusuna yazmışımdır ya da tüm mesajımı büyük veya bold yazmışımdır
  • 16-06-2020, 17:01:29
    Hakkımda 1 kere şikayet açıldı ama ceza almadım çok şükür Forumu yararlı, bilgili kullanınca cezalık bir durum olmuyor
  • 16-06-2020, 18:04:14
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıl oldu henüz ceza almadım, alacağımı da sanmıyorum. Ticaretimi ahlaklı ve dürüst yaparım kimseye bir lafımda olmaz
    banlanmak istemiyorum.
  • 16-06-2020, 18:27:05
    Sicili temiz olanlar grubuna +1
  • 16-06-2020, 20:04:58
    Allah'a şükür hiç almadım.
  • 16-06-2020, 21:35:04
    Kurumsal PLUS
    Ceza nedir nasıl bir şey bende almadım yıllarımızı verdik