• 17-06-2020, 02:19:55
    Regnos.com
    Hic almadim
  • 17-06-2020, 02:54:45
    Bende hiç almadığımı sanıyordumda baktığımda baya baya banlanmışım
  • 17-06-2020, 08:09:51
    12 senede ya 1 var ya hiç yok
  • 17-06-2020, 11:45:18
    hatırladıgım kadarıyla komik,önemsiz bi sebepten 1 kez banlanmıştım bende.ama üyelik tarihime bakılırsa bu kadarcık kusur hoş görülebilir heralde bildigim kadarıyla başka bi banım yok.profilime baktım ama göremedim
  • 17-06-2020, 19:38:48
    almayan kaldı mı ki
  • 17-06-2020, 22:49:15
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banlanmak istemiyorum.
    Hayırdır hocam bi kabahat mi işledik
  • 17-06-2020, 22:51:08
    Bende almadım
  • 18-06-2020, 08:46:15
    Nereden bakılıyor bilmiyorum ama sanırım ceza almadım. 2 senedir üyeyim, uslu uslu takılıyor ilgimi çeken konularda ticaret yapıp satın alıyorum. Hemen her gün giriş yapıp popüler konulara ve alışveriş kısmına bakıyorum. Sanırım seviyorum burayı..
  • 18-06-2020, 08:52:25
    r10'da aktif olup ban yememek mümkün değil arkadaşlar, takılmayın buna.
    konuya yazarsınız banlanırsınız, moderatöre laf edersiniz banlanırsınız, şikayet konusuna yazarsınız banlanırsınız, hakaret yer küfür ederiniz banlanırsınız, bazen hiçbirşey yapmazsınız yine banlanırsınız.