r10'da aktif olup ban yememek mümkün değil arkadaşlar, takılmayın buna.
konuya yazarsınız banlanırsınız, moderatöre laf edersiniz banlanırsınız, şikayet konusuna yazarsınız banlanırsınız, hakaret yer küfür ederiniz banlanırsınız, bazen hiçbirşey yapmazsınız yine banlanırsınız.